» «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» » پروژه شناخت یک نظریه(مکتب) کامل و جامع
«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» - آینده پژوهی - اخبار انتخابات 1400 - اخبار ایران و جهان - انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ - انتخابات مکتبی - حکومت مکتبی - تکنولوژی - جامعه - جایگاه - جشنواره - حکومت - خانواده - دانشگاه - داوطلب انتخابات ریاست جمهوری - دکترین - ساختار - سمینار - سیدحسام سیدحسینی قهه - سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران - شفاف سازی مسائل فقهی - طرح سوال - فرضیه - فرمول نظریه - کارگاه - کتاب - کتابخانه - کنگره - لینکستان - مدرسه - مطالعه تطبیقی - مقاله - مکتب اقتصادی‌عدالت‌محور - مکتب انتخابات تربیت ‌محور - مکتب رسانه‌ای پژوهش محور - مکتب سینمایی رسالت‌محور - مکتب شهید قاسم سلیمانی - مکتب عشق و محبت - مکتب قدس - مکتب مدیریتی تکامل محور - مکتب ولایت فقیه - منطق جهانی شدن - نظریه - نظریه پردازان ایران - نظریه پردازان سایر ملل - نمایشگاه - همایش

پروژه شناخت یک نظریه(مکتب) کامل و جامع

مهر 11, 1399 0۰128

پروژه شناخت یک نظریه(مکتب) کامل و جامع با قابلیت حل مسأله در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، تربیتی و…:

  • سیدحسام سیدحسینی‌قهه رابط سابق دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه گیلان در دانشکده کشاورزی صومعه سرا دانشگاه گیلان( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی)؛

 

پروژه شناخت یک نظریه(مکتب) کامل و جامع

امروز جهان تشنه یک نظریه(مکتب) کامل و جامع با قابلیت حل مسأله در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است. مکتبی که قادر به اصلاح و بهبود سایر مکاتب موجود در ایران و سایر ملل مختلف جهان موثر واقع شود.

ویژگی های لازم و پسندیده متخصص حوزه علوم انسانی

طبیبی حاذق، فیلسوفی جامع الاطراف، دانشمندی بزرگ، پژوهشگری خستگی ناپذیر، نظریه پردازی ژرف اندیش، مجتهدی پویا، فقیهی ساختارشکن.

کارفرمای پروژه شناخت یک نظریه(مکتب) کامل و جامع: مجتهد جامع الشرایط (ولایت فقیه)

استقلال و  آزادگی، رمز شکوفایی و رونق و جهش تولید ملت‌ها

ملتی که به استقلال و آزادگی در جهان بیندیشد، سعی می کند به تمامی توانمندیها و ظرفیت های کشورش توجه ویژه ای داشته و به نیرو و منابع انسانی خود احترام بگذارد و به حقوشان اهمیت دهد تا در شکوفایی و رونق و جهش تولید گامهای سازنده و بلندی بردارند. و برای ملت های محروم از برخورداری چنین دانش ارزشمندی و الگویی موثر واقع شوند.

مکتبی برای استقلال و  آزادگی ملت‌ها

ازمهمترین ویژگی تئوری نظام هدفمند در مدیریت و تنظیم بازر اینست که قیمت کالا و محصولات برای حفظ آرمش فرد به فرد ملت افزایش نمی یابد و از یک ثبات ماندگار در سیاست های مدیریتی و تنظیم بازار با حفظ استقلال قرار داده می شود، دیگر اینکه چنین سیاستی به فرد به فرد ملت فرصت پس اند از و همکاری در امور خیر خواهانه نیز می دهد( الحدالله رب العالمین کشور ایران چنین ویژگی برایش فراهم است).

مطالعه و شناخت عمیق تئوری( مکتب) نظام هدفمند با نام‌های مبارک ذیل:

 

  1. مکتب ادبی تکامل محور
  2. مکتب استقلال و آزادگی
  3. مکتب ‌اقتصادی‌عدالت‌محور
  4. مکتب امام خمینی (ره)
  5. مکتب‌ انتخابات ‌تربیت‌محور
  6. مکتب‌ پیشگیری و درمان بیماری‌ها و سلامت نظام تعلیم و تربیت در ایران و جهان
  7. مکتب‌ جهانی‌شدن (مسیرتکامل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اقوام وملل)
  8. مکتب‌ حجاب و عفاف(مکتب تربیتی با انواع مد و لباس تربیت محور)
  9. مکتب حقوق بشر و سایر مخلوقات خداوند
  10. مکتب خاتم پیامبران(ص)
  11. مکتب راهبردی مشترک تمام انبیاء الهی(مکتبی با چارچوب علمی و عملی تکامل‌محور)
  12. مکتب ‌رسانه‌ای‌ پژوهش محور
  13. مکتب‌ سینمایی ‌رسالت‌محور
  14. مکتب‌ شهید ‌قاسم‌سلیمانی
  15. مکتب صلح عدالت محور جهانی
  16. مکتب‌عشق و محبت
  17. مکتب ‌قدس
  18. مکتب‌ کارآفرینی‌تعاون‌محور
  19. مکتب مدیریتی تکامل محور
  20. مکتب و اندیشه دفاعی امنیتی(دفاع از ارزش های اعتقادی و تمامیت ارضی)
  21. مکتب ‌ولایت ‌فقیه‌( قرآن و اهل بیت علیهم السلام)
  22. مکتب نوآوری و شکوفایی
  23. مکتب هنر و خلاقیت

 

منطق جهانی شدن ملت مکتبی؛ ایران کشوری مکتبی

ایران کشوری دارای فرهنگ و تمدن دیرینه تاریخی است که توانسته است سعی کند به دانش‌(فقه) مکتب‌ولایت‌فقیه ( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) مطابقت دهد و چنان که طرح ها و قوانین آن با این مکتب متعالی مطابقت نکند، به بازنگری آنها بپردازد و سعی نماید به یک الگوی جهانی درحوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، تربیتی و … تبدیل شود. 

تعریف مکتبی خانواده و مردم در منطق جهانی شدن

خانواده به مجموعه صفات و ویژگی‌ها  گفته می شود که راه رشد و تعالی را درمسیر تکامل(دستیابی به کمالات انسانی) می پیمایند.

شناخت ویژگی های تربیتی هر فردی با شناخت از مکتب حاصل می شود.

سیدحسام سیدحسینی قهه( گردش مسیر تاریخی خانوادگی و ابا و اجدادیش تا انجا که سعی نموده در آن تحقیق کرده است در روستاهای قهه کره و لاریچه در شهرستان دهاقان و به نقل از مرحوم عموی بزرگ ایشان و اقوام نسبی و سببی در روستای پوده از سادات شهرستان اقلید و لارستان فارس که از مدینه مهاجرت کرده اند هستند) با نام مستعارحسینی فرزند هفتم از هشت فرزند سیدمحمود (مرحوم آقامحمود همچون اجدادش از معتمدین محلی و مردم دوست بود)؛ ساکن در منزل پدری؛ واقع در محله ابر( ابهر، با نام باستانی اپرم که به معنی آینده ساز ،بعد از این و جاودانگی تعریف می شود) اهالی این محله نیز در منطفه  ۱۵ اصفهان نسبت های نسبی و سببی با هم دارند.

* مسئولیتهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی سیدحسام سیدحسینی‌قهه در دوره های مختلف نظام ولایت فقیه و رهبری:

  1. مربی سابق نهضت سواد آموزی، سال۱۳۶۶؛( اهمیت شناخت در یادگیری مکتب متعالی)فعالیت افتخاری؛ عنایت به توصیه مجتهد جامع الشرایط حقوقی در نظر گرفته شده بود.
  1. حضور در جبهه حق علیه باطل، سال۱۳۷۷؛( دفاع از ارزش‌‌ها و منافع ملی و مکتبی) ) فعالیت افتخاری؛ عنایت به توصیه مجتهد جامع الشرایط حقوقی در نظر گرفته شده بود.
  1. مؤسس کانون فرهنگی، هنری سیّدالشهداء (علیه السلام )،سال۷۱-۱۳۷۰(جهت کسب اطلاعات بیشتر روی متن کلیک کنید)؛( تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان؛( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. مسئول سابق ستاد امر به معروف ونهی از منکر دانشکده کشاورزی صومعه سرا دانشگاه گیلان؛( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. رابط سابق دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه گیلان در دانشکده کشاورزی صومعه سرا دانشگاه گیلان؛( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. عضو سابق هیئت رئیسه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان؛( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. داوطلب عضویت در سه دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوراسگان اصفهان (تحقیقات میدانی انتخابات)؛ ( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) ) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. داوطلب عضویت در نهمین و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (جهت کسب اطلاعات بیشتر روی متن کلیک کنید،؛ تحقیقات میدانی انتخابات)؛( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) ) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. عضو بسیج فعال در سازمان بسیج رسانه استان اصفهان؛( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) ) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. عضو کمیسیون آموزش اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی؛( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).
  1. خادم افتخاری ستاد بازسازی عتبات عالیات. )؛( سعی و استمرار برای تحقیقات میدانی در کاربرد ملزومات مکتب متعالی) فعالیت افتخاری با عنایت به تکلیف؛ نسبت به حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (‌ولایت‌فقیه) وامت ( فرد به فرد ملت).

 

شناخت ساختار پروژه شناخت یک نظریه(مکتب) جامع و کامل

«دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست»فقط یک شعار نیست. داری مفاهیم بسیار عمیق برای اداره جامعه است. مفاهیمی که نقش موثری در ساختار های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی  و… دارد.

در ساختارهای عدم جدایی دین از سیاست و عدم جدایی سیاست از دین کلیه ساختار رهبری و نظام رهبری جامعه در یک مسیر واحد برای تعالی انسان و جامعه حرکت می کنند. و در حاشیه قرار ندارند.

درچنین ساختاری؛مرجعیت دینی، خبرگان رهبری، شورای نگهبان،آموزش و پرورش(حوزه و دانشگاه)، نهادها وسازمان های دولتی و غیر دولتی، قوای سه گانه( مقننه، قضائیه و مجریه)، ااصناف ، اتحادیه های کسب و کار های(حقیقی و مجازی) و .. برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تلاش می کنند.

درچنین ساختاری کابینه وزار نسبت به ارتباط وزارتخانه ها و  سازمانها و نهادهای مرتبط برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تلاش می کنند.

درچنین ساختاری شورا های اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و سایر سازمانها و نهادهای برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تلاش می کنند.

درچنین ساختاری قوه قضائیه و سایر سازمانها و نهادهای مرتبط برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تلاش می کنند.

درچنین ساختاری احزاب و جناح های سیای برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تلاش می کنند.

درچنین ساختاری وزارتخانه اقتصاد و داریی و سایر سازمانها و نهادهای مرتبط برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تلاش می کنند.

درچنین ساختاری ائمه جماعات برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تلاش می کنند.

درچنین ساختاری رسانه ها و صدو سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایر سازمانها و نهادهای مرتبط برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تلاش می کنند.

درچنین ساختاری کتاب های درسی  و سایر کتاب های مرتبط  برای حل مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و… در یک مسیر واحد تدوین و تالیف می شوند.

… مراقب باشید چیزی از قلم نیفتد.

حقوق مکتبی که باید شناخته شود تا ملت در مسیر تکامل سلامت دین حرکت کنند.

از جمله ملزومات مهم این مکتب عبارتند:

حقوق‌ متقابل‌ مکتب ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) وامت ( فرد به فرد ملت)؛ زیر ساخت‌های حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (ولایت فقیه ) وامت ( فرد به فرد ملت)؛ حقوق مکتبی که باید شناخته شود تا ملت در مسیر تکامل دین حرکت کنند.

زیر ساخت های مدیریتی و دموکراسی مجتهد جامع الشرایط (ولایت فقیه )؛ می تواند جامع ترین و کامل ترین دیپلماسی علمی و نظام نوآوری برای کشور مکتبی ایران در سطح ملل  مختلف جهان باشد.

نقش و جایگاه مجتهد جامع الشرایط در ارتقاء دانش ائمه جماعات در مسیر تکامل رسالت شناخت دانش حقوق مبتنی بر مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) در ابعاد گوناگون بسیار حائز اهمیت است.

  1. حقوق‌ متقابل‌ مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) و خبرگان رهبری؛
  2. حقوق‌ متقابل‌ مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) و قوای سه گانه( مقننه، قضائیه و مجریه)؛
  3. حقوق‌ متقابل‌ مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) وحوزه و دانشگاه؛
  4. حقوق‌ متقابل‌ مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) و کابینه وزارا؛
  5. حقوق‌ متقابل‌ مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) و کسب و کارها(حقیقی و مجازی)؛
  6. حقوق‌ متقابل‌ مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) و خانواده؛
  7. حقوق‌ متقابل‌ مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) و اقلیت های دینی؛
  8. حقوق‌ متقابل‌ مکتب‌ولایت‌فقیه( قرآن و اهل بیت علیهم السلام) و ائمه جماعات:

ـ حقوق‌ متقابل‌ ائمه جماعات نسبت به هم( ورودی و خروجی ائمه جماعت با دانش استنباطی و اثباتی قرآن و اهل بیت علیهم السلام  مسیر رسالت تکامل محور را به منصه ظهور می‌رساند) ؛

ـ حقوق‌ متقابل‌ امام جماعت(ائمه جماعات ) و مأمون؛

… مراقب باشید سایر حقوق‌ متقابل‌ مکتب ولایت فقیه (قرآن و اهل بیت علیهم السلام) وامت ( فرد به فرد ملت) که در زیر ساخت‌های حقوق‌ متقابل‌ مجتهد جامع الشرایط (ولایت فقیه ) وامت ( فرد به فرد ملت) از قلم نیفتد.

راهنمای تدوین روش اجرایی و دستورالعمل کاری مطابق الزامات استانداردهای استنباطی احکام و اثباتی علوم:

شناخت و حقیقت قانون از منظر مکتب مجتهد جامع الشرایط (ولایت فقیه)

مرقوم فرمایید

فطرت در ابعاد مادی و معنوی همه امکانات را با توازُن و انطباق بر دستورات الهی بسیج نموده تا قدر و منزلت والای انسان را به منصه ظهور رساند. حروف و اعداد هم با توازُن و انطباق بر دستورات الهی ابرازی می شوند برای تعلیم و تربیت جهت نیل به کمالات انسانی؛ آری! اینجاست که حقیقت شناخت از دستورات الهی خود را آشکار نموده؛ معیارها و کمالات انسانی در راه رسیدن به خدا ایفای نقش می کنند.

حسینی،نظام هدفمند،صفحه۳۴

 

تئوری‌نظام‌هدفمندمرجعی برای تعریف واژه‌ها و اصطلاحات مکتب‌ولایت‌فقیه‌( قرآن و اهل بیت علیهم السلام)

تعریف واژه‌ها و اصطلاحات مکتبی که باید برای سلامت قوای سه گانه( مقننه، قضائیه و مجریه) و سایر افراد ملت در حوزه‌های‌مختلف برای ادراه امور جامعه شناخته و در قانون‌گذاری و سیاستگذاری‌ها برای شکل‌گیری ساختارهارآموزشی و اجرایی(نهاد، وزارتخانه، سازمان، اصناف، اتحادیه کسب‌ وکارهای حقیقی و مجازی و …) محقق شوند:

اجتهاد، فقه، دانش، ولایت‌فقیه، مجتهد، مجتهدجامع‌الشرایط، دانش استنباطی و اثباتی احکام و علوم ، رهبری،نخبه، نخبگان، مدیریت و نظارت مدبرانه، اشراف اطلاعاتی، فضا و محیط، خانواده، قوای سه گانه( مقننه، قضائیه و مجریه)،  وزیر، تبلیغ، انتخاب، اقتصاد،استقلال، حقوق، حقوق عامه، منافع عامه، بازار، تنظیم‌بازار، شورای‌رقابت،بورس، قیمت‌گذاری، رونق و جهش‌تولید، وقف، زکات، خمس، انفال، خصوصی سازی، مواد خام و مواد اولیه، مسکن، سهام، یارانه، بیمه، مالیات‌های تعریف شده بر اساس مکتب متعالی، قرض الحسنه برمبنای آموزه‌ها و تعلیمات مکتب متعالی،  امور خیر خواهانه، گردش پولی در چرخه بازار، روابط‌بین‌الملل ،تعاملات‌بین‌المللی، صادارت، واردات و … مراقب باشید سایر واژه‌ها و اصطلاحات از قلم نیفتد.

لازم به ذکر است تعریف واژه‌ها و اصطلاحات‌مکتبی ‌تاثیر مهمی در تدوین طرح‌ها و قوانین خواهد داشت و نظام‌رهبری و قوای سه گانه( مقننه، قضائیه و مجریه)  و سایر افرد ملت مسیر تکامل و روشنی را می‌پیمایند.

راه حل شناخت و دستیابی به یک نظریه(مکتب) کامل و جامع در بخش‌‍‌ها و حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، تربیتی و …  ، نقد سازنده بر رهبری یک ملت؛ حرکت ساختارهای سازمانی به سمت اصلاح و تعالی

ساختار

الحمدلله رب العالمین

عنایت به اهمیت ساختار نظام آموزشی؛ و برای تدوین چنین ساختاری نیاز به یک برنامه ریزی مدبرانه آموزشی – پژوهشی دارد، تا توازن و تعادل بین نسل های گوناگون حاصل آید، و این امر می تواند در روند اداره‌ امور زندگی فردی و اجتماعی افراد یک ملت نقش مهمی ایفا نماید و مفید و ثمربخش واقع شود (عدالت در تعلیم و تربیت)، لکن برای این مهم بهتر است در مرحله نخست؛ بررسی راهبردهای ساختاری چنین نظام آموزشی را به شکل پژوهش توسط علما و اندیشمندان آن ملت، و سپس جهت توازن و هماهنگی بین اقشار مختلف آن ملت طرح پژوهش نمود (همزمان نیز امکان پذیر است) «ارتقای بینش عمومی».البته؛ استراتژی این راهبردها در سطح جهانی اهمیت والایی دارد.

تاکنون آنچه که در کتابهای درسی طرح و بیان گردیده، بیشتر در بُعد نظریه ها(نقش حروف و اعداد) بوده که به شکل های مختلف در این کتابها جای گرفته اند و مورد تدریس واقع شده تا دانش آموزان نیز بتوانند در پرتو چنین نظریه هایی: مخترع، نویسنده، پزشک، مهندس، تکنسین، وکیل، قاضی، کارگردان، تهیه کننده، استاد و… شوند.

البته؛ هدف اینجانب تأیید یا رد چنین نظریه هایی نیست، بلکه جهت تأمل و تعامل، دیدگاههای خود را به شکل سؤال طرح و بیان می نمایم :

–        آیا این نظریه ها نیاز روزمره همه افراد یک جامعه را در امور روزمره آنها تأمین می‌کنند؟!

–        آیا روابط بین نظریه ها درشکوفایی و شکل گیری استعدادها جهت فرصتهای شغلی متعدد، در دست یافتن به کمالات انسانی نقش دارند؟!

–        آیا این نظریه ها با توازن و انطباق بر دستورات الهی طرح و بیان شده اند؟!

–        در زمینه عالی ترین راهبردی که بتوان نظریه هایی متوازن  و منطبق بر دستورات الهی که در امور روزمره هر فرد واجتماعی ایفای نقش نمایند و مفید و ثمربخش واقع شوند، چه پیشنهادی دارید؟!

به چند دیدگاه فوق اکتفا نموده، تا ان‌شاءا… زمینه ای باشد، جهت دست یافتن به یک ساختار نظام آموزشی جامع و کامل. البته، برای این که چیزی از قلم نیفتد، طرح ذیل را جهت بررسی و تحقیق پیشنهاد می‌کنم.

راههای ورود به مدرسه را با استراتژی جهانی شدن جهت تدوین کتابهای درسی و همچنین شناخت، شکوفایی و مدیریت استعدادها مورد بررسی و تحقیق قرار دهید (البته برای چنین ساختار نظام آموزشی جامع و کاملی، کلیه راهبردها و راهکارها در کتاب نظام هدفمند و مقدمه ای در بُعد زمان و مکان بر کتاب نظام هدفمند طرح و بیان گردیده است).

حسینی،مقدمه ای در بعد زمان و مکان بر کتاب نظام هدفمند،صفحه۲۱-۲۵

 

بدون شرح!!

سیدحسام سیدحسینی قهه

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی متن کلیک کنید.

برای دانلود کتاب نظام هدفمند و مقدمه ای در بعدزمان و مکان بر کتاب نظام هدفمند برwww.nezamehadafmand.irکلیک کنید.

 

دانلود:پروژه شناخت یک نظریه(مکتب) جامع و کامل

به این نوشته امتیاز بدهید!

سيّدحسام سيّدحسيني قهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    ورود / عضویت